1. Ile kosztuje przesyłka?

    • Zwykły kurier 15 zł, pobranie 18 zł.
    • Kurier Inpost 13 zł, pobranie 15 zł.
    • Paczkomaty Inpost 10 zł.
    • Paczka w RUCHu 9 zł.
    • UE – Kurier 60 zł, Poczta 45 zł.

Po więcej informacji zapraszamy do zakładki wysyłka i płatności.

2. Kiedy wyślecie moją paczkę?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w zależności od rodzaju płatności. Płacąc:

    • przy odbiorze przesyłki lub online (kartą, przez BLIK lub PayPal) Twoje zamówienie zaczynamy realizować niezwłocznie i zostanie nadane tego samego dnia lub w najpóźniej następnym dniu roboczym.
    • przelewem tradycyjnym, zaczniemy realizować zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 
      Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu (w formacie pdf itp.).
    • Po więcej informacji zapraszamy do zakładki wysyłka i płatności.

3. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    • Kurierzy mają 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu paczki w 99% trafiają do odbiorców na drugi dzień roboczy.
    • Inpost gwarantuje dostawę w ciągu 1 dnia roboczego od dnia nadania.
    • Paczka w RUCHu także dostarcza przesyłkę w przeciągu 1 dnia od nadania, tylko w niektórych przypadkach 2 dni.

Po więcej informacji zapraszamy do zakładki wysyłka i płatności.

4. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?

Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu.

5. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Ze względów bezpieczeństwa i zachowania higieny, zwrotom nie podlegają produkty, które zostały otwarte lub użyte.
Jeśli chcesz zwrócić zatem pełnowartościowy produkt, masz na to 90 dni. Jeśli towar jest wadliwy możesz go odesłać, a my oddamy Ci pieniądze na wskazane konto. Zapraszamy do wypełnienia kwestionariusza zwrotu.

6. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane przez nas do wysyłki, to możemy połączyć zamówienia. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z nami.

7. Czy muszę posiadać konto na sklepie k-blask.pl, żeby złożyć zamówienie?

Nie, aby złożyć zamówienie na stronie sklepu nie trzeba posiadać konta.

8. Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Aby dokonać zwrotu należy w przeciągu 90 dni odesłać nam towar opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce 90 dni na zwrot.

9. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce „Moje Zamówienia”.

10. Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z nami.

11. Produkt, którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu, co mam zrobić?

W tym przypadku prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza  kontaktowego, możliwe, że produkt został wyprzedany i oczekujemy na kolejną dostawę od naszego dostawcy.

12. Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?

Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie.

13. Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nasza firma prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
 

14. Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się nami, lub wpisać informację o późniejszej wysyłce w „Uwagach do zamówienia”. Zamówienie musi być już opłacone lub powinna być wybrana forma płatności przy odbiorze.